Mvc

Idag va jag på mödravården. Tanken va att jag skulle ta bilen själv i morse, men så inatt har jag haft en del värkar så vågade inte riktigt, så Anders ringde och väckte sin lillebror som så snällt skjutsa mig! :-)

På mödravården skulle jag göra en hinnsvepning för att förhoppningsvis få igång förlossningen lite snabbare :) kommer in och det visar sig att jag redan är öppen 2,5 cm och har bara 1/2 cm kvar av livmodertappen och det va jätte enkelt att göra en hinnsvepning och huvudet låg jätte långt ner när hon kände på magen så hon kände nästan bara axlarna :-). Barnmorskan såg jätte positivt på detta och trodde det skulle komma igång inom 1-2 dygn. Så nu hoppas jag att detta funkade.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0