Lååång dag idag.

Vaknade av telefonen i morse när BVC ringde. Bokade tid för hembesök och fråga lite om min mjölkstockning, blev skickad direkt till farbror doktor så va bara hoppa in i duschen för att inte lukta så illa efter nattens feber, klä på sig och hoppa in i bilen för att åka till AKKA. Kommer dit och får slänga fram tuttarna framför doktorn som kände och konstatera att jag har kraftig mjölkstockning på båda brösten och pga såren på bröstvårtorna har det även blivit inflammerat så pencilinkur i 10 dagar....
Och när vi prata om hur amningen gått med Rasmus så konstatera han att jag har lätt att få mjölkstockning.. Inte så jäkla kul...
Sen åkte jag till apoteket hämta ut pencilinen åkte hem sen tvättstugan direkt, gått med Rasmus o handlat, mysa med lilltjejen medans Anders laga mat och nu om 10 min Sverige - Danmark i handbolls EM :-D


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0