BVC

Idag kom bvc hem till oss för att väga lilla fröken här hemma :)
Någon av oss hade tagit fel på tiden, jag hade skrivit 11:00 men 10:15 ringde det på dörren och då va vi mitt uppe i städningen...... vet inte vem som tagit fel på tiden. :P
På hembesöket går man ju igenom lite alkohol, amning, osv. och eftersom lillskruttan harft jätte ont i magen så tog vi upp det, så nu ska vi pröva ersättning utan mjölkprotein för att se om det kan vara det.
 
kl 2 skulle jag åka ner och hämta provburken på bvc, och vilket jävla kaos det är på alla parkeringar i västerhaninge! gick inte parkera ngn stans, inte vårdcentralen, inte hos mamma och pappa och inte i centrum! KAOS!!
inne på bvc träffade jag Sandra och lilla Neo :) så vi tog en fika på paus, MYCKET trevligt :) måste göras om!
 
Nu sitter vi och äter chips och dip o kollar på tv, vi zappar lite här hemma då vi inte vill se samma program :P
Rasmus låg i vår säng o kollade på film, och i vanliga fall brukar han somna där, men när jag gick in nu 21:20 va han fortfarande vaken.........
 
Nu blir det njuta av lite egen tid innan läggdags :D
 
 
<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0