Väntar på besked...

Nu har jag vart och lämnat min Prins på dagis. Känns lite skumt eftersom jag är hemma och är !"arbetslös" Men han fick va ledig i måndas och är ledig i morgon. så kände att han behöver få träffa och leka av sig med sina kompisar.

i Tisdags ringde dom från assistans bolaget där jag han arbeta i 2 veckor och berätta att det är en pojke här i västerhaninge som söker assistent. Så dom skulle presentera mitt cv för föräldrarna innan annonsen lagts ut på platsbanken. Enligt assistans bolaget behövde den här familjen min kompetens! så känns bra att höra!
Dom skulle träffa förldrarna idag sen skulle dom ringa och medela mig hur det gått. Så antingen i eftermiddag eller i morgon förmiddag får jag besked! Skoja om jag har fjärilar i magen!!


Ikväll ska Rasmus på plask och lek :) Han har ju gått på abbysim steg 1-3 och nu är det plask och lek! Min stora kille!! <3




Rasmus på sjän i somras!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0