välling

Rasmus sover väldigt bra i sitt rum faktiskt! :) han vakna för en liten stund sen och va jätte ledsen tror han drömde en mardröm. men plocka upp han pussa och krama lite så va det bra sen och han somna om :)
Problemet dom 2 senaste nätterna är att han vaknat och vart hungrig, men vi har ju kört sempers godnatt välling och den är ju pasta och ris så tror inte han är mätt så länge på den. Så idag va jag och köpte havrevälling och hoppas det ska funka :D

Sen kom jag på en till sak när jagva och handla. skulle köpa gröt då hans va slut och av en vana tog jag mild havre gröt, sen tänkte jag till och det står 4 månader på den så han kanske inte blir riktigt mätt på en sån portion? Så hitta jag gröt för 6 mån så nu kanske han håller sig längre när han får bli både mätt till middag och nattvällingen :) Jag hoppas! Håll tummarna för mig!



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0