en vanlig lördag.

I morse vaknade Rasmus kl 06:00  inte sp kul direkt. Jag hade världens huvudvärk och han låg och snacka i mitt öra och drog mig i håret. Halv 8 gick Anders upp med Rasmus för att jag bad så snällt :D Så jag fick sova till 10:20. :D Sen gick jag upp gav Rasmus Lunch sen sov han i 1 timme.
När han vaknat tog vi en promenad med grannarna till centrum och handla lite mer barnmat :) Rasmus fick åka pulka, han tycker verkligen om det :D
För er som inte vet så grannarnam bor under oss är i ungefär samma ålder som oss och har en son som är 3 dagar yngre än Rasmus :) helt perfekt. :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack :)

2011-01-15 @ 22:36:42
URL: http://nagi.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0