Föräldragrupp

Idag va det föräldragrupp :) Det är verkligen mysigt och sitta och prata med andra föräldrar med barn i samma ålder :)
Och idag har jag äntligen bokat tid hos en sjukgymnast för mina fötter :) Och för er som inte vet har jag haft ont i fötterna väldigt länge (inte nageltrånget) så i våras va jag hos läkaren som skicka mig vidare till en ortoped som sa att han inte kunde förstå hur jag har ont (fick träffa honom i 2 min) sen skicka han vidare mig till stegkliniken som sa att jag har för lite fett på min hälar och att jag går snett så hon gjorde fotbäddar som jag fick betala 1400kr för!! som inte ens hjälper! det suger! Sen för ca 2 veckor sen började jag få extremt ont i hälsarna, känns som jag kliver på en nerv varje gång jag belastar hälarna. Så fick jag namn och nummer av hon på sågen hälsan som hjälpt mig med nageltrånget! så Idag har jag äntligen bokat tid!! :D

Just nu ligger Rasmus och sover och Anders är och mekkar bil (som vanligt) Rasmus somnade "sent" idag 20:00 hehe.. Men strulade och va gnällig en stund innan det!

På lördag har vi städdag här i området *suck* inte alls roligt!!  men men..


MIN PRINS! <3



GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Terese

här är länken :D



http://www.awesomefilmsite.org/

2010-09-17 @ 13:10:39
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0