ojj dåligt uppdatering!

Ja det va ett tag sen. Har vart lite mycket sista veckorna. Mina fötter har ju krånglat. Opererat andra tån nu plus att jag fått kontakt med en helt underbar sjukgymnast som äntligen har konstaterat vad det är för fel på mina fötter!! Har haft ont i dom i flera år!! :D Så har vart där 2 gr. Han har konstaterat att jag är överbelastad i musklen under foten så nu börjar behandling med tejpning och tryckvågsmassage! :D

Rasmus växer så det knackar nu har han blivit så stark att det börjar bli svårt igen och lägga honom för lägger man honom på rygg ligger han bara och garvar, lägger man han på sidan har han börjat rulla över på magen och ligger och lyfter på huvudet och vill inte alls ligga på kudden! :P Sötungen! <3

Den senaste veckan har jag saknat handboll som fan börjar bli riktigt taggad nu när jag börjar få ordning på båda fötterna! :D SÅ nu ska jag leta runt lite lag och se vad som händer! :) Rasmus somnar ju alltid halv 7-7 så den dagen eller dagarna jag kommer träna är ju kvällstid. Så kommr inte missa så mycket tid med min lilla prins :D

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tack så mycket :D

2010-10-06 @ 08:41:25
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tack :) ska bli kul å se om jag blir lika stor denna gång som med vincent gick ju up 21kg me han



ja verkligen vi båda två sa att vi först skulle vänta tills vincent va 4 innan nästa barn skulle komma men sen när vi tänkte på de så sa vi att vi ville ha ett redan nu :) de blir lagom med 2 år mellan barnen vincent behöver nån å leka med :)

2010-10-07 @ 09:01:24
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0