Helgen flög förbi

Den här helgen bara flög förbi I fredags va Anders och spela badminton, sen när han kom hem åt vi tacos och sen va vi barnvakt åt sötaste Alma! :D Hon är så snäll. Aldrig sett Anders förut och gav honom värsta smilet :D Så söt. Hon fick sova i Rasmus säng tills hennes föräldra kom och hämta henne. Anledning till att jag fick låna Alma va för att hennes föräldrar skulle fixa det sista inför hennes dop som va igår :) Och det skulle bli så stressigt om dom behövde ha koll på Alma också. Så dom hämtade Alma vid 12 på natten :)

Se igår va det dop :) jätte fint!! :D Lite pinsamt då man inte kände en kotte! Som tur va så va Anders med. Senare på kvällen gick jag och Rasmus hem till Alma och dom och åt lite mer av tårtan som blev över :D

Idag har jag och Rasmus vart hos mina föräldrar sen på kvällen kom Erik förbi och åt middag med oss!

Som förälder gör man verkligen saker på automatik! På natten när Rasmus börjat vända och vrida på sig har jag gjort i ordning mat för att ge honom eftersom han alltid ätit 1 mål på natten. Men så fick jag mail från typ libero eller pampers eler vad det va att när barnet är 4 månader skapar föräldrarna deras rutiner, och ett barn behöver inte äta på natten osv. Så prata med min mamma så inatt tänkte jag att jag prövar och bara ge honom nappen och se vad som händer. Jag förväntade mig lite protester och så men fick ingenting han tog nappen och somna om! Och åt inte förens 7 :D Så har jag tur nu så börjar min lilla prins sova hela nättern :D <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0