en lugn fredag!

Rasmus har blivit jätte snorig och därför sovit jätte dåligt inatt :( vakna kl 6 i morse. Sen har han kommit på hur man skriker ett jätte ljust ljud så det skär i öronen! inte kul....
Eftersom han vart så snorgi har vi bara vart hemma och tagit det lugnt, sen kom mamma förbi för hon hade vart i stan med ett barn på jobbet och då köpt polarn och pyret mockasiner och en tomtedräkt till Rasmus :) sen en jätte fin klänning/tunika med döskallar på till mig :) jag fråga om det va en tidig julklapp då svara hon : Nej jag tänkte att du verkar inte köpa något till dig själv längre så jag ville göra det :) TACK snälla mamma!!! :D

Sen när mamma va här ringde pappa och fråga om jag kunde hoppa in och spela badminton med pappa rickard och anders eftersom micke inte kunde. så mamma fick sitta barnvakt åt Rasmus. Badmintonen gick väl inte så jätte bra hehe. drog nog ner på tempot ganska bra :P :D Men det känns i armen och det lär ju kännas mer i morgon och då har jag match plus att på kvällen kommer jeffe hit och vi ska spela wii. kan bli spännande hehe.. kommer inte kunnde röra armen på 1 vecka hihi...


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Elias

Tack snälla du =) Är faktist jätte glad över att dem vart så fina och att han var så glad. Dem flesta andra bebisarna var så ledsna och ville inte vara med på kort. Så tråkigt när det blir så, men det är ju skönt att det inte är någon tvång på att köpa bilderna =) Du får visa sen efter så jag får se på gullungen =)

2010-11-28 @ 21:35:11
URL: http://eliasmamaa.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Elias

Nej vad tråkigt vi fick tillsammans på oss båda, tror det var 15 st totalt.. Jaaa det vill jag se =)

2010-11-28 @ 21:46:27
URL: http://eliasmamaa.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Elias

Jaa dem är helt underbara, det är mamma och pappas dom har 2 st på landet. Dem tar JÄVLIGT mycket plats bara, så det är ju synd.. Tror jag ska köpa en i ett lite mindre format till Elias i julklapp, han älskade den =)

2010-11-30 @ 16:16:38
URL: http://eliasmamaa.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Elias

Jag vet faktist inte men jag kan fråga mamma =)

2010-11-30 @ 18:31:13
URL: http://eliasmamaa.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0