kommer sakna!!

Inatt fick jag sova några timmar, så idag kom jag iväg till jobbet iaf :D
Jag kommer sakna alla våra Mangobarn :( 
Ledig i morgon, sen jobbar jag på torsdag fram till kvart i 2 ungefär sen ska jag till MVC sen fredag är det planeringsdag.
Jag kommer inte kunna hålla mig borta, kommer vilja hälsa på. Har jobbat på Mango nu i lite över 1 år, känns jätte jobbigt.. Sen kommer jag självklart sakna all personal! :(

Efter jobbet idag fick jag sms av Anders om att vi skulle grilla hos hans föräldrar! :D Snabba bud blev det, Anders är inte så bra på framförhållning haha! Men det va supergott!!

Igår beställde jag det här paketet från ellos! Jätte fina grejer och det va på REA!!!  234 kr för 8 delar är billigt :D



Nu är det läggdags

GOD NATT!!!

Kommentarer
Postat av: Josein

Hej! Det var en bekant som kom på idén med en ung mamma grupp här i stan:) Så hon meddelade åt alla mödrarådgivningar och rådgivningar i stan att de som är unga mammor eller unga gravida skulle kunna träffas. Och så började vi bara:)

2010-05-19 @ 09:02:07
URL: http://unggravid.blogspot.com
Postat av: Therese

Ursäkta mig! Jag känner att jag måste opponera mig ite här. Det är DU som går vidare med en mysig bebis, det är VI som blir kvar utan dig och din sköna personlighet. Och nåde dig om du inte hälsa på innan jag slutar, jag vill se ungen!

2010-05-19 @ 18:09:46
URL: http://ochsablevalltsvart.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag har oxå kollat på det där sett det är riktigt fint =)

2010-05-20 @ 11:36:04
URL: http://minbebis.com/blogg/stoltapaulina/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0