FUB

Igår va vi ju på föräldrarkurs på danderyds sjukhus. Den va jätte bra, handlade om förberedelser inför förlossningen osv. Vi/jag lärde oss jätte mycket. Känner mig mycket lungnare nu efter den här föreläsningen än innan. :)

Nu tänkte jag gå och smaska lite chokladrullar med vitt skumm i sen lägga mig på soffan och slappa! Är jätte trött efter att ha haft APT möte på jobbet, så började 8 i morse och slutade 7 på kvällen så 11 timmars jobb..
Och i morgon är jag LEDIG!!!!! :D



GOD NATT!! hehe

Kommentarer
Postat av: mLi

härligt att man får ut ngt utav kursen! :D... GOTT med chocklad och sjukt avvis att du får vara ledig en extra dag i veckan! ;D.. Ta hand om min Grey'sbox, själv har jag inte sett den ännu ;). kRAM!

2010-05-05 @ 09:57:14
URL: http://rackarunge.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0