En lugn dag!

Idag har jag bara tagit det lugnt, börjat bli tungt och massa sammandragningar.
Men nu är det inte långt kvar, jobbar bara den här veckan :D sen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra fram till förlossningen haha :P


Det blev en god middag idag! UNGSPANNKAKA! Jag har inte ätit det på hur många år som helst, säkert inte sen min mamma var dagmamma vilket är typ 10 år sen! :D




MUMMS!!!!


Sen har jag suttit och sytt korsstygn hela dagen. Ska göra en mätvepa och sätta upp i lillkillens rum sen. Än så länge har jag kommit så här långt:




Sen har Anders varit så duktig och satt upp en ny lampa i lillkillens rum :D Som mamma valde när vi va och shoppa på Ikea Jätte fint blev det! :D <3 Längtar tills lillkillen kommer!! <3




Fin va!!!??

Kommentarer
Postat av: mLi

aaw vilken gullig lampa! :D

2010-05-17 @ 21:45:22
URL: http://rackarunge.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0