2 dagar

Nu är det bara 2 dagar kvar, men lillkillen verkar inte vilja titta ut riktigt än. Inatt har jag till och med fått sova hela natten (nästan) fick gå upp 1 gång för att gå på toa. :D Men har inte haft ont i ryggen eller i magen. Jätte skönt :D

Igår va det så tråkigt väder så jag va bara hemma, lekte lite med mormors symaskin och pröva lite olika sömar, sen kom min snälla mamma förbi med ett nytt balkongbord till oss (dom har fått vårat gamla som va för stort för våran balkong här i vår "nya" lägenhet) sen lämnade hon även en jätte fin babysitter :D och när jag montera ihop den konstatera jag att lillkillens rum har väldigt mycket nalle phu saker hehe. Nalle phu tavlor på väggen, jag håller på och syr en nalle phu märvepa som ska upp sen, sen en nalle phu babysitter :D haha...


Babysittern och min nyfikna katt!


På förmiddagen låg jag på soffan och mös med katterna och Smilla njöt för fulla muggar!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0