Lite halvjobbig dag!

Nyvaken efter en tupplur på soffan med Rasmus <3
Har varit en rätt tuff dag, skulle va på kommunhuset kl 11 i morse och bekräfta anders faderskap. Så blev inget ligga i sängen till 12 idag inte :P Sen har lilleman bestämt sig för att börja äta varannan timme så inatt känns det som jag vart uppe 100 gr och matat honom. Plus att jag haft "feber" eller vad man kallar det, tempen va nere på 35,1 grader inatt och jag vakna flera gånger av att det va dygnsurt i sängen och i tröjan så va tvungen att byta tröja minst 5 gr och byta påslakan 1 gång!
Sen har vi vart en tripp på anders jobb och visat upp Rasmus, sen en tripp på ica maxi och handlat blöjor, vår lilleman här hemma har en förnåga att bajsa ett X antal gr per dag och helst gör han det när man precis bytt en blöja haha. Men antar att det är som det ska! :P

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan och mysa med Rasmus och kolla på "10 orsaker att hata dig" :D Vi ör ensamma hemma då anders är och fiskar (som vanligt) :P


Mitt <3 på BB


Kommentarer
Postat av: Jeanette - Mamma till Noel

MALIN!!! Köp en bröstpump och pumpa så Andres kan ta natten ibland!! ;)

2010-07-02 @ 23:58:49
URL: http://deeluxee.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

så liten och söt! :)

2010-07-13 @ 23:37:43
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0