Grillning

I morse hade jag en väldigt grinig son! Vilket va lite halft tufft eftersom han inte ville sova och bara grät och va småkinkig!
Meningen va att jag skulle tagit en promenad till centrum, men det blidde inte så för när klockan va 12 somnade han äntligen och jag passade på att ta en tupplur, när han vaknade ville han ha mat och sen blev han lite smågrinig igen (gissar på ont i magen) men då la jag han i vagnen och vagga en stund då somna han på 5 min :D Då passade jag på och plocka undan lite då vi skulle få gäster ikväll. Sen vid 4 kom Anders mamma förbi och tog med sig Rasmus ut på en promenad och jag åkte med anders pappa till centrum och köpte det jag behövde :D
Det blev lite stressigt eftersom anders farmor och hennes karl och sen tror jag det va anders farmors bror och hans fru/sambo? men iaf dom skulle komma till andreas kl 6 för vi skulle grilla och dom ville träffa rasmus (andreas flyttade till vårat område idag så blev inflyttningsmiddag) Efter middagen gick vi hem till oss för att fika. Så idag har Rasmus fått hoppas runt bland många famnar så man kan ju hoppas att han är trött inatt ;)



Nu ligger han iaf och sover <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0