bra dag/natt.

igår va en bra dag och inatt va en bra natt :D
Storstäda hela lägenheten! Så nu är det fint här hemma :D (men hur länge då?) Det roliga är att Rasmus va lite smågnällig när vi började städa, men så fort dammsugaren åkte på blev han lugn haha.. Hur kan man bli lugn av en dammsugare???? :P

Sen på Eftermiddagen/kvällen åkte vi till Jocke ch Jessica för Kewin fyllde 2 år i fredags :D Så vi va där en stund och fikade. Så fick Rasmus en jätte fin sovpåse av Jocke Jessica Lucas och Kewin! :D Dock tyckte inte Rasmus om när man knöt nere vid fötterna hehe :P
Så hämta vi bärsele och amningskudde hos dom också och amningskudden va jätte skön i morse vid halv 6 - 6 när Rasmus ville ha mat. :) så det tackar jag för!!!
Sen åkte vi hem och laga mat (Raclett som vanligt på helgen, Anders favvomat)

Rasmus äter ca var 3 eller 4e timme på dan, så han åt kl 20:00 igår hemma hos jocke och jessica, så kom vi hem och när klockan blev 12 vänta jag på att han skulle vakna så vi kunde gå och lägga oss, men det ville inte Rasmus så han vakna inte förens vid 1 och ville ha mat. Och sen vakna han inte förens halv6-6 i morse och ville ha mat nästa gång så jag fick sova ganska bra inatt :)  <3

Men nu den stora frågan? VAD FAN GÖR JAG VAKEN NU?????? Det undrar jag med för när Rasmus ätit klart vid typ 6 kunde jag inte somna om. Kände mig pigg.. Man Anders och Rasmus sover gott i sängen. Ska väl krypa ner jag med om en stund och försöka sova en stund till innan matdags nästa gång! :P

Over and Out!


Rasmus i nya sovpåsen! <3


Kommentarer
Postat av: mLi

Vilken söt sovpåse! :D

2010-07-26 @ 22:36:40
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

nej gud vilken söt! :D



haha ja heter egentligen Marie men ska byta till Jessica :)

2010-07-26 @ 22:43:54
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0