Måndag 27/12-10

Ja iag är det måndag och allt är som vanligt igen :P man blir lit bortskämd när båda är hemma och kan ta hand om Rasmus :P
Vi ska ju försöka börja med sovrutiner då Rasmus började vakna och ville va vaken på nätterna och bara låg och garva. Så igår fick han bara sova 2 gr på hela dagen och det gick faktiskt förvånansvärt bra. Han vaknade bara 2-3 gr i natt och då behövde jag bara stoppa in nappen så somna han om utan problem. Sen vakna han kl8 så känner mig ganska så utvilad faktiskt :)

Idag blir det nog bara en slappar dag. Vart full fart hela helgen känns det som. Så skönt och bara vara hemma. Kanske ta en prommis till min mamma och hämta lite julskinka och en present anders glömde kvar där i fredas. Hade hoppats på att kunna ta rasmus i pulkan bara, men nu när jag tog fram den så hittar jag inte spännbandet där man spänner fast honom? hoppas det ligger i bilen, för det låg inte utanför. Kan inte kör honom i pulkan utan att han sitter fast då han inte är så pass stadig än.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0