Bilder från Rasmus första Julafton!





Lilla tomten leker på golvet







Rasmus fick en pulka i julklapp, jätte bra och sitta i och öppna paket :D



Matdags!


Sitter och blöddrar i bondgårdsdjur boken som låter :)


Jag och min Bror


Rasmus med min farmor och farfar


Jag, Anders och brorsan spelar Mario Go kart på wii


Rasmus och julgranen


Gröt är gott :D


Första åket med pulkan wohooo


Rasmus busar med sin morbror


Min pappa, brorsan och min mormor


Öppnar paket :D


Fick en kamera som låter och sjunger



Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Elias

Nej ush har du också det så =( Det är verkligen så jävla tråkigt att dem inte förstår vad delat ansvar är (eller iallafall Kristoffer) ibland har man bara lust att ta sitt pick och pack och dra eftersom att man ändå får göra allt själv.. Hoppas ni haft en bra jul iallafall =) Kram

2010-12-26 @ 23:08:26
URL: http://eliasmama.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Elias

Jag förstöker få in det i skallen på Kristoffer också. Har väll hänt 2-3 gånger att jag kan gå och lägga mig när Kristoffer går upp men då tar det 1 timme sen står han vid sängkanten med en skrikande bebis, också skit jobbigt. Sen har jag så jävla svårt att somna och sova, jag vaknar av minsta lilla ljud och kristoffer gör det ju inte bättre av att gå runt och smälla i skåpsluckor och ha sig.



Haha nää mina föräldrar är inte gamla, dem har nyss fyllt 40 ;)

2010-12-27 @ 08:58:12
URL: http://eliasmama.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0