kändis!

Idag har jag och Rasmus varit med min mamma i Årstadal och köpt vinterkläder då det snart börjar bli kallt ute och dom hade REA på den overallen jag ville ha :D
Om ni inte vet så jobbar jag på en ganska stor förskola i just Årstadal, vi va 8 avdelningar men har minskat till 6 nu i sommar. Man va lite utav en kändis där hehe. Jag och mamma promenera längs liljeholmskajen och träffade väl massa föräldrar så kändes som man hälsade hela tiden och stanna och prata med några. :)
Mamma sa att jag hälsade på fler där än här hemma i västerhaninge hehe.
Så lite av en kändis i Årstadal ;) :D

Det är så JÄVLA fint i Årstadal, synd att det är så jävla dyrt annars hade jag lätt bott där (om jag fått med mig anders på det)

Va uppe i nya parken som dom byggt där för att kolla. Hur fint som helst och så träffa jag 2 av mina inskolningasbarn där uppe och fick 2 jätte kramar :) och deras föräldrar sa att jag va saknad! Det värmer verkligen i hjärtat o höra det :D :D <3

Saknar alla barnen på min avdelning!!!



NYA KLÄDERNA! :D

Juste sen köpte mamma badbyxor med lilleskutt på till Rasmus :) Vi har tänkt börja på babysim :D :D


Kommentarer
Postat av: terese

sv: isolde heter hon och idag är hon redan 10 dagar gammal. Det går fort ! :O

2010-08-31 @ 21:49:04
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0