dålig uppdatering :P

Det har varit rätt dålig uppdatering här. Har inte hunnit, har hänt så mycket dom senaste 2 veckorna.
Hela förra veckan va det fullt upp med att träffa vänner. Nu när jag äntligen kommit igång med allt ordentligt. Kan ut och promenera, har vant mig vid att planera Rasmus mattider osv. :)

I onsdags va vi på babycafé, jätte mysigt :) Rasmus va ju då minst där :P Rasmus på 2 månader sen va den näst yngsta 3,5 månad. Men vi va så välkomna så :)
Nu på onsdags är det babyrytmik, åter igen tror jag att Rasmus är yngst. :P

Igår va vi och träffa vår föräldragrupp för första gången. vi va ca 8st i den gruppen och av alla som va där va Rasmus äldst :D hehe. Det va en som va äldre än honom men dom dök inte upp.

Idag har Anders ledigt för idag är det dags för efterkoll på MVC för att se att allt läkt ordentligt. Tyvärr tror jag inte att det gjort det för har fortfarande ett öppet sår mellan bena. Så vi får se vad hon säger.

Imorgon kanske jag och min mamma åker till Årstadal för att kolla på en fleece overall till Rasmus :) Dom har REA i den märkesbutiken som ligger där :) Sen på söndag kommer mamma, pappa och min bror hem till oss på middag för då ska vi äta Raclett :D :D

Lite snabb uppdatering om vad som hänt och kommer att hända. Det är fullt upp heka tiden :D

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0