Ny bloggare!

Hej
Min tanke var ju att jag skulle börja blogga lite, för snart kommer ju vår lillkille och jag kommer ju vara hemma i 7 månader. Så något ska man väl roa sig med så länge.

Jag har aldrig bloggat förut så kanske inte kommer stå så mycket intressant, men det är iaf skönt och kunna skriva av sig lite hehe..

Ja som ni ser e jag ju ny och försöker förstå mig på hur man gör iordning designen på den här sidan, har väl suttit typ 1,5 timme nu och fortfarande inte fått den som jag vill. Men jag fick iaf in babytickern :) alltid något :D




VÅR LILLKILLE!!!


Kommentarer
Postat av: mLi

Duktig jobbat Malin! BRA början ju eller hur! :)

Tror de kommer bli kalas bra :)

hejja!



Puss

2010-04-11 @ 17:44:47
URL: http://rackarunge.se
Postat av: Cissi

Men det ser ju bra ut :D Va du kan, vad du e duktig!

Kram kram

2010-04-11 @ 21:15:14

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0