Mvc....

VA PÅ MÖDRAVÅRDCENTRALEN IGÅR OCH TRÄFFA MIN BARNMORSKA, BEBISEN I MAGEN MÅR JÄTTE BRA OCH JUST NU LIGGER HAN MED RUMPAN NEDÅT SÅ VÄNTAR NU PÅ ATT HAN SKA VÄNDA SIG :P MEN DET ÄR JU RÄTT LÅNG TID KVAR. JAG OCH MIN BARNMORSKA PRATA OCKSÅ IGENOM VAD JAG SKA GÖRA FÖR JAG BARA SOVER 3-4 TIMMAR PER NATT FÖR JAG FÅR ONT I MAGEN ELLER MÅSTE GÅ UPP OCH KISSA. OCH JAG HADE JU SÅKLART MISSUPPFATTAT DET DÄR MED HAVANDESKAPSPENNINGEN, HAGJAG TRODDE MAN SKICKA IN DET OM
MAN MÅDDE DÅLIGT, MEN DET HAR JAG JU INTE GJORT OCH NU ÄR DET LITE FÖR SENT. SÅ VI KOM FRAM TILL ATT JAG SKA TA UT EN FÖRÄLDRADAG I VECKAN (ONSDAGAR) SÅ JAG HAR EN DAG MITT I VECKAN OCH VILA PÅ. OCH DET ÄR BARA 4 VECKOR KAR TILLS JAG JOBBAR MIN SISTA DAG SÅ BLIR BARA ATT JAG FÅR TA UT 4 FÖRÄLDRADAGAR. SÅ DET KÄNNS BRA SÅ NU SKA JAG BARA JOBBA 4 DAGAR I VECKAN. :)

Kommentarer
Postat av: mLi

Riktigt skönt med en extra ledig dag, de är du värd! hoppas du får lite mera sömn! KRAM!

2010-04-25 @ 21:24:16
URL: http://rackarunge.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Komma tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0